Milyen idézetet keresel?

Leggyakoribb keresőszavak: szerelem, szeretet, motiváció, dalszöveg, barátság
Utazunk akkor is, ha egy helyben állunk, Belülről változunk. Keresünk egy jó dalt, egy szép...
Száz út vár ránk. Indulunk és érkezünk, nincs visszaút, ha tévedünk. Száz út vár ránk. Melyik...
A valóság szerintem olyan, mint a képzelet, Egy határtalan utazás, de nem mindig élvezed.
Ne is remélj, soha nem leszek más! Ez egy örök nagy utazás. Ahogy jövök, úgy megyek tovább.
A kutatás törvénye nagyjából a következőt jelenti: ha elég bátor vagy ahhoz, hogy hátrahagyj...
Ne féljünk a kínálkozó kalandoktól, a szerelmektől, az utazásoktól, a változásoktól, a...
A barát is csak zarándok ezen a földi világon. Azért nem kell a barátnak semmi se, amiért a...
Van egy ember, akivel végig kell sétálnod az életnek nevezett ösvényen. Jó barátoknak kell...
Elfáradtam. Elfáradtam az utazásban, örökké egyedül, mint az ujjam. Belefáradtam, hogy sose volt...
Az emberekben él a vágy, hogy bejárják a földet. Mászunk, járunk, aztán futunk, mindezt azért,...
Hiszek az álmokban. Hiszem, hogy ezen a bolygón minden éjszaka megálmodják azt, ami van, volt és...
Az utazási irodában azt mondták, 7 éjszakát tölthetek Hawaiin. De egyetlen napot sem.
Ha az univerzum hideg gépezet, ha az élet nem más, mint egy utazás az egyik üres feketeségből a...
Minden szigorú csöndből egyszer kijut a szó, mert mindig jön egy változás, így tudom, hogy végül...
Úgy érzed, elromlott a nyaralásod, miközben épp ellenkezőleg, talán új esélyt kaptál valami...
Az utazás soha nem pénz kérdése, hanem bátorságé.
A beszéd - utazás, amelynek célja van, ezért az utat fel kell térképezni. Aki úgy kezdi, hogy nem...
Sehol sem lehet oly gyorsan és kellemesen bizalmas viszonyba kerülni, mint utazás közben!
Mire jó az új konyha, ha egyedül eszünk benne vagy duzzogunk? Mire jó az új nappali, ha soha...
Az én betegségem mindig afféle kegyelmi állapot. Olyan, mint egy hosszú utazás sok országban. Az...
Vannak, akik mindig utazásokról és kalandokról álmodoznak, hogy ezáltal mások és a maguk szemében...
Minden utazás egyszeri és megismételhetetlen. Még ha ugyanoda megy is az ember, és ugyanazokkal...
Mi a földi élet az ember életében? Azt gondoljuk: minden. Pedig bizonyára csak egy kis...
Utazás közben eltévedni szerencsétlen dolog, de elfelejteni az utazás célját és értelmét... ez...
A szerelem nem felnőtt embernek való, éppoly kevéssé, mint a karikázás, a diaboló vagy a kötélen...
Minden külföldi utazás és tapasztalat legnagyobb hozadéka az, hogy ráébressze az embert a saját...
A legnagyobb örömök mindig váratlanul lepnek meg minket. Mint a véletlenszerű séta, a rögtönzött...
Az emberek gyakran beleesnek abba a hibába, hogy igyekeznek minél több célpontot belezsúfolni az...
Amikor valaki megérti, hogy az élete értelmetlen, vagy az öngyilkosságot választja, vagy az utazást.
Az emberek állandóan valami boldogságot, valami érdekeset várnak, valamilyen örömről, eseményről...
A világ megismerése érdekes, hasznos, gyönyörködtető, félelmes vagy tanulságos; önmagunk...
Emlékeztessük magunkat arra, hogy mindannyian folyamatosan változunk. Az élet lassú utazás,...
Állítólag a nyári szerelem könnyen elillan, de néha ami flörtként kezdődik, abból lesz az igazi...
A megismerés utazás, és a lehetséges utak száma végtelen.
Minden utazás találkozásokkal és elválásokkal jár.
Mert ami az utazás értékét adja, a félelem... Távol hozzátartozóinktól, távol nyelvünktől,...
Az utazás nem arról szól, hogy mit nézünk meg, hanem inkább arról, amit közben átélünk.
Nem az utazáshoz kell a bátorság (...). Bátorság ahhoz kell, hogy elhagyd az otthonodat.
A bölcsességet nem kapjuk, magunknak kell felfedeznünk, miután véget ért utazásunk a vadonban,...
Van időutazás. Tud egyszerre élni virgonc múlt, törékeny, madárcsontú jelen és istenek ködében...
A nő furcsa egy teremtés... hogyan született? A haja... a haja mindent elmond. Temetted-e valaha...
Felmerült bennem a lélekutazás gondolata. (…) A régi japán népmesékben gyakran előfordul, hogy a...
Nagyon sok célom, tervem és vágyam volt, de sokszor megtörtént, hogy teljes erővel küzdöttem...
Te megmaradtál életem díszletei mögött valakinek, elveszett kincsnek, csöndesen elmaradt...
Te most utazol, de ugyanakkor ki sem tetted a lábad otthonról. Amíg együtt vagyunk, ez így marad,...
Utazók vagyunk egy kozmikus utazásban - csillagpor, amely a végtelenség örvénylésében kavarog. Az...
Pedig az ember nem lehet ugyanaz: megváltozunk minden álomtól, minden csóktól és minden...
A szabadban való alvás, és a tehervonaton való utazás, meg a valódi szabadság egyetlen...
Néha, még ha tudod is, hogy hol ér véget az út, az nem jelenti, hogy ne élveznéd az utazást.
Külföldön nem várja el az ember, hogy az ottaniak becsületesek legyenek, de itthon nem vigyáz, és...
Bárhová is utazunk, bármilyen messze is menekülünk, a múltunk elől nem szökhetünk meg.
Vannak helyek, amelyeknek már puszta említése vándorkedvvel tölti el a szívünket.
Valaki egyszer leírta, hogy a hosszú kóborláshoz három tulajdonságból legalább egyre szükség van....
Bejártam a világot. Láttam, amit még senki más, de semmi, semmi sem fogható a nyílt tengerhez.
Most, hogy zarándokként a szent hegy felé igyekszem, vajon mit tudok kezdeni ezzel a...
Maradj egy éjszakát, és meggyűlölöd, maradj egy hetet, és megszereted, maradj tovább, és örökre...
Eljön a perc, amikor az ember felismeri, hogy nincs értelme tovább vándorolni. Akárhova megyünk,...
Ha utazni szeretnél, megtalálod a módját. Csak elég találékonynak kell lenned.
Azok, akik utaznak, minden nap máshol vannak, minden nap csupa újat látnak. És minél nagyobb...
Légy a két látó szeme az én távolba látó lelkemnek, és úgy írd le, amit láttál: a tengert, a...
Párizsnak már a neve is mámoros örömmel töltött el, rendkívüli érzés volt ez, olyan...
Az autópálya azt jelenti: menj tovább, nincs semmi látnivaló. Azoknak a bolondoknak van, akik a...
Azt nem értem, a híres világutazók miért szokták titkolni leírásaikban, hogy a nagy kalandok kis...
Hatalmas kagylógyűjteményem van, amit csak úgy elszórva tartok a világ tengerpartjain. Talán már...
Aki állandóan úton van, az tudja, hogy egy napon mindig el kell indulni.
Utazni csupa gyönyörűség volna (...), ha test nélkül utazhatnánk. Ha míg testünk pihen, szabadon...
Ha nem tudod, hová mész, oda bármilyen úton eljuthatsz.
Az az alapvető probléma a helyváltoztatás legtöbb módozatával, gondolta, hogy egyik sem éri meg...
Öreg sarkutazók mesélik, hogy ha elviselhetetlennek látszott az örök jég, a szüntelen éjszaka, a...
A nagyvilágba indulóban csak arra számíthatunk, hogy minden kiszámíthatatlan.
Cél nincs. A cél: az út.
Furcsán működik az emberi agy, az egyik pillanatban még zokogunk, mert úgy érezzük, kitépték a...
Folyton feledjük, milyen magányos is tud lenni, ha utazik, az ember. Elbúcsúzik, vodkát iszik...
Egyetlen cápa elegendő, hogy egy egész régió turizmusát tönkretegye, mivel egyetlen ember sem...
Az egyedül kirándulás másfajta terápiát nyújt, mint a csoportos. Ha barátokkal vagy családdal van...
A mese hősei folyton mozgásban, úton vannak, mert tudják, hogy nem lehet mindent egy helyen...
Akárhol is vagy, légy ott teljesen!
Minden utazó jól ismeri ezt a kellemetlen állapotot, a fáradtság és a nyugtalanság keverékét....
Az ember mindig örül a környezetváltozásnak, amellyel együtt valami jóban reménykedik, vagy talán...
A séta az élet legemberibb életütemét fejezi ki. Aki sétál, nem akar eljutni sehová, mert ha...
Úgy hiszem, bárhová vigyen is utad, mindenütt új istenek várnak, mennyei türelemmel - és nevetéssel.
Ha nincs nagy csomag, az ember nem is érzi, hogy utazna!
Ha valaki nagy hegyet akar megmászni, ne törődjön a vakondtúrásokkal. Nagy célhoz nagy szív kell.
Gyakran éreztem, hogy nekem abban telnék gyönyörűségem, ha mindig mehetnék, egyenest, az orrom...
Amiképp az emberek lába ösvényt tapos, ugyanúgy szövi a pók is hosszú, vékony fonalát, hogy azon...
Ez a turisták sorsa a világ minden táján. Az ember lát egy táblát valami olyan névvel, amiről még...
Aki (...) a világ csodájára jár, annak valóban csodájára jár az egész világ.
A földön út vonul, és az út hossza az álma mindenkinek.
Senki sem születik világutazónak, sem átlagon felül tökös, bevállalós embernek. Időközben lesz...
A világjáró tudós élete Isten kezében van.
Ne akard levágni az utat, hanem úgy menj rajta végig, hogy minden cselekedetedtől szilárdabb...
Út: hosszú, keskeny földsáv, amely mentén eljuthatunk onnan, ahol elviselhetetlen, oda, ahova...
Ha ujjaddal megérinted a tengert, az egész világgal kapcsolatba kerülsz.
A repterek gyakran csak pontokat jelentenek az emberi életben, a köztes tereket a helyek és az...
Az úthoz hozzá tartozik az apró és finom dolgok tisztelete. Mindig ismerd fel a pillanatot,...
Ha először utazik valaki, a tulajdon fatornyos falujától különböző minden táj elbűvöli. A...
Csak az tudja, hogy meddig mentünk, aki azt látta, hogy honnan indultunk el.
Minek utaznék, mikor helyben is tudok idegen lenni?
A világ egy könyv, és aki nem utazik, az csak egyetlen lapját olvassa el.
Minden óriás hegy vagy hegyvidék önálló, külön kis világ. Mire felmegyünk rá, mire megmásszuk,...
Az olyan helyekre vezető utakat, ahová érdemes eljutni, nem lehet lerövidíteni.
A valódi utazók bejárják az egész világot és hihetetlen kalandokat élnek át. A legtöbb úton lévő...
Aki túl gyorsan utazik, az elszalaszthat mindent, amiért útra kelt.
Ruhád szerint fogadnak, eszed szerint búcsúztatnak.
Más a nézés, meg más a látás. Nézni mindegyike tud. Látni nem. S bizony az utazók közül nem...
- Érdekes. Talán azért, mert te már sokszor voltál Olaszországban, már nem ájulsz el, ha egy Fra...
A világlátás nagy nevelőiskola; nemesíti a szellemet, tágítja az értelmet és kiirtja az...
A múzeumokat, épületeket, tájakat megnézheted akár képen is, de a beszélgetéseket és...
Örökké városok, célok, életkorok és változások között haladsz.

Idézet mára

Nem szégyenlem az életem, ez az énem. Neked semmi, van, akinek én voltam a minden.
(Mes (Mc))

Töltsd le ingyenes és reklámmentes alkalmazásunkat!

Az alkalmazással lehetőséged van idézetes kép készítésére, idézetértesítőt kérhetsz és a blogot is olvashatod.

Gyűjtsük össze közösen

Magyarország kedvenc idézeteit!
Add hozzá a kedvenced most, hogy örömet szerezz másoknak is vele!